Pagrindinis meniu
MOKYKLA » Apie mokyklą
Kalendorius

« »
P A T K Pn Š S  
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 03 04 05
Mėnesio įvykiai »  
Pamokų laikas
 I. 08.00 - 08.45
 II. 08.55 - 09.40
 III. 09.50 - 10.35
 IV. 11.00 - 11.45
 V. 12.10 - 12.55
 VI. 13.05 - 13.50
 VII. 14.00 - 14.45

Mokyklos istorija

Vilniaus Žygimanto Augusto pagrindinė mokykla savo veiklą pradėjo 1998 rugsėjo 1 d. Didžioji dalis mokinių ir mokytojų perkelta iš S.Stanevičiaus vidurinės mokyklos, kita dalis moksleivių atėjo mokytis iš įvairių Šeškinės ir Fabijoniškių mokyklų. Remiantis Vilniaus miesto tarybos sprendimu, 1999 kovo 17 d. mokyklai suteiktas Vilniaus Žygimanto Augusto vidurinės mokyklos pavadinimas. Remiantis  Vilniaus miesto savivaldybės sprendimu, 2002 balandžio 10 d. mokyklai suteiktas Vilniaus Žygimanto Augusto pagrindinės mokyklos pavadinimas. 

 

Mokyklos misija

Mūsų paskirtis yra teikti kokybišką ir nuoseklų bendrąjį lavinimą bei neformaliojo švietimo įvairiapusišką ir kokybišką ugdymą Vilniaus miesto Šeškinės ir kitų mikrorajonų gyventojų vaikams, užtikrinti mokymo sutartyje apibrėžtų įsipareigojimų vykdymą, ruošti išsilavinusį, gebantį atsakingai priimti sprendimus bei savarankiškai veikti šiuolaikinėje žinių visuomenėje žmogų ir suformuoti jo mokymosi visą gyvenimą nuostatą, padėti įgyti sėkmingam gyvenimui būtinas kompetencijas.

 

Mokyklos vizija 

Mūsų mokykla – tai prioritetus teikianti subalansuotam mokymui(si) (ne žinių gausai), nuolat besimokanti, bendradarbiaujanti, kurianti modernią, jaukią ir saugią mokymosi aplinką ugdymo įstaiga, kurioje ugdomas atsakingas mokinys, sistemingai besimokantis bei siekiantis asmeninės mokymosi pažangos, ir kurioje dirba savo dalyką ir mokymo metodiką išmanantis, socialiai atsakingas mokytojas, nuolat tobulėjantis, atviras naujovėms ir įvairovei, formuojantis mokinio vertybines nuostatas ir gebėjimus, prisiimantis asmeninę atsakomybę.

 

Vertybės

Pagarba

Asmeninė ir socialinė atsakomybė

Kūrybiškumas

Atvirumas

 

Pagarba – mokyklos bendruomenės geranoriškas susitarimas dėl:

• sąžiningo požiūrio į save ir savo darbą;

• kito žmogaus poreikių, jausmų ir orumo pripažinimo;

• skirtingų lyčių lygių galimybių pripažinimo;

• saugios aplinkos kūrimo ir tausojimo;

• tautos kultūros ir tradicijų puoselėjimo, tinkamo dėmesio kitų tautų kultūrai.

 

Atsakomybė – sąmoningas mokyklos bendruomenės narių pasirinkimas:

• sąžiningai atlikti pareigas;

• rūpintis savimi ir kitais;

• tausoti ir kurti aplinką;

• mokytis visą gyvenimą.

 

Kūrybiškumas – mokyklos bendruomenės narių siekis:

• laisvai ir kritiškai reikšti mintis ir idėjas;

• sudaryti sąlygas bendruomenės narių saviraiškai, autentiškai kūrybai;

• lanksčiai spręsti problemas

• kurti draugišką, tobulėti skatinančią aplinką.

 

Atvirumas – mokyklos bendruomenės narių pasiryžimas:

• būti atviriems pozityviam dialogui ir bendradarbiavimui;

• dalintis žiniomis, patirtimi ir idėjomis;

• diegti inovacijas;

• pažinti ir pripažinti skirtingų tautų kultūrą ar žmonių požiūrius.

 

Mokyklos strateginiai tikslai ir uždaviniai

I. Tikslas. Sudaryti sąlygas kiekvieno mokytojo ir mokinio mokymuisi bei mokyklos pažangai.

Uždaviniai:

• Plėtoti mokyklos vadovų ir mokytojų profesines kompetencijas sėkmingam mokyklos strateginių tikslų įgyvendinimui.

• Siekti kiekvieno mokinio asmeninės pažangos.

• Kurti mokymąsi stimuliuojančią, patogią mokymui(si) ir saugią mokyklos aplinką: siekti, kad ugdymo įstaigos patalpos atitiktų higienos normas, ieškoti pakankamo finansavimo bei paramos, kad esamas ir būsimas erdves mokyklos bendruomenė galėtų kurti bei puošti kūrybiškai, užtikrinti švarą, tvarką ir estetiškumą, patogumą ir saugumą.

 

II. Tikslas. Gerinti mokyklos bendruomenės mikroklimatą dėl geresnių mokinių rezultatų.

Uždaviniai:

• Stiprinti visų mokinių, tėvų, mokytojų, švietimo pagalbos specialistų, ugdymo aplinkos darbuotojų bendradarbiavimo kompetenciją.

• Siekti proveržio santykyje su mokinių tėvais, prioritetą skiriant pozityvaus bendravimo kultūrai.

 

 

Mokyklos simboliai

Esminė informacija apie mūsų mokyklos puoselėjamas vertybines nuostatas yra užkoduota mokyklos simboliuose.

 

Mokyklos herbas ir jo simbolių reikšmės


Herbo spalvos — auksinė, raudona, mėlyna ir balta. Auksinė spalva simbolizuoja dvasiškai turtingus žmones — pagrindinį valstybės gerovės šaltinį. Raudona spalva simbolizuoja meilę Tėvynei, artimui, gyvybę ir drąsą. Balta spalva simbolizuoja tvirtumą ir dorumą. Mėlyna spalva simbolizuoja pastovumą ir tvirtumą bei ištikimybę. Visas šias paminėtas žmogaus savybes Žygimanto Augusto pagrindinė mokykla siekia ugdyti ir puoselėti savo ugdytiniuose. Herbo širdyje — pergamentas su Žygimanto Augusto inicialais. Kunigaikščio valdymo metais Lietuvoje pradėjo kilti švietimas (jėzuitai ėmė kurti mokyklas); pats kunigaikštis Žygimantas Augustas buvo išsilavinęs to meto žmogus, savo pilyje turėjo turtingą biblioteką. Pasirinktas pergamento simbolis su Žygimanto Augusto inicialais — tiesioginė Žygimanto Augusto sąsaja su švietimu bei mūsų mokyklos bendruomenės narių pagarbus prisiminimas apie šviesiausius Lietuvos žmones. Lauro lapų šakelės herbo apačioje simbolizuoja nugalėtojus ir mokinius, užbaigusius mokslus. Viršuje herbas vainikuojamas didžiąja karūna. Apvali karūnos forma yra nuoroda į tobulumą bei amžinybę. Tikimės, kad Žygimanto Augusto vardu pavadinta mūsų mokykla gyvuos ilgai ir ugdys savarankiškus žmones, gebančius bendrauti ir bendradarbiauti, jaučiančius savo etnines šaknis, suvokiančius tradicinės kultūros reikšmę, atvirus kitokiems požiūriams bei puoselėjančius savo tautos istorinį atminimą.

© Vilniaus Žygimanto Augusto pagrindinė mokykla. Visos teisės saugomos.