MOKYKLA
UGDYMAS
BENDRUOMENĖ
PAGALBA MOKINIUI
DOKUMENTAI
PROJEKTAI
UNIFORMOS
ARCHYVAS
I. | 08.00 - 08.45 |
II. | 08.55 - 09.40 |
III. | 09.50 - 10.35 |
IV. | 11.00 - 11.45 |
V. | 12.10 - 12.55 |
VI. | 13.05 - 13.50 |
VII. | 14.00 - 14.45 |
Logopedė
Lina Kirkutienė
1 aukštas, 110kab.
Darbo laikas
Savaitės diena |
Kontaktinis darbo laikas |
Kita veikla (nekontaktinis darbo laikas)
|
Pirmadienis |
8.00-11.35
12.55-16.00
|
11.00-12.00 (konsultacinė valanda)
12.00-12.30 (pietų pertrauka)
|
Antradienis |
12.00-14.00 |
11.00-12.00 |
Trečiadienis |
10.55-12.00
12.55-16.00
|
12.00-12.55
|
Ketvirtadienis |
12.55-14.00 |
12.00-12.55 |
Penktadienis |
8.00-10.35
12.00-15.00
|
10.40-11.40
10.40-11.00 (pietų pertrauka)
|
El. pašto adresas linakirkut@gmail.com
Logopedės veikla mokykloje:
- Logopedė teikia specialiąją pagalbą mokiniams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų.
- Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir komunikacijos sutrikimus ir kreipiasi į mokyklos Vaiko gerovės komisiją dėl specialiųjų ugdymosi poreikių lygio nustatymo bei švietimo (logopedinės) pagalbos skyrimo.
- Bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, mokyklą aptarnaujančios psichologinės pedagoginės tarnybos specialistais, numato specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko.
- Sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinio / mokinių kalbėjimo ir kalbos programas.
- Padeda mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones.
- Konsultuoja mokinius, specialiųjų poreikių mokinių tėvus ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese, specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais.
- Dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.
Pagrindinė logopedo darbo forma yra individualios, pogrupinės (2-4 mok.) ir grupinės (5-8 mok.) pratybos.
Logopedinė pagalba teikiama Vaiko gerovės komisijos sprendimu pamokų ir ne pamokų metų.
© Vilniaus Žygimanto Augusto pagrindinė mokykla. Visos teisės saugomos.