Pagrindinis meniu
ARCHYVAS » 2018-2019 m. m. » Renginiai » Kelionės praplečia akiratį (2019-04)
Kalendorius

VI. 13.05 - 13.50
 VII. 14.00 - 14.45

Kelionės praplečia akiratį

Šių metų balandžio 19 dieną 5-6-7-8 klasių mokiniai pirmą valandą nakties atsisveikino su Lietuva ir iškeliavo į Prancūzijos sostinę Paryžių.

Keliavome per Lenkiją, Vokietiją, Belgiją ir pagaliau pasiekėme kelionės tikslą - Paryžių.

Miestas pasitiko mus pasipuošęs pavasario žiedais, žydėjo Tiuilri ir Liuksemburgo sodai, viskas aplinkui kvepėjo ir maloniai šildė saulutė.

Kelionės metu aplankėme garsųjį muziejų Luvrą, grožėjomės miesto panorama iš Eifelio bokšto, Eifelio bokštas jau rengėsi švęsti 130 metų jubiliejų, plaukėme Senos upe, pietavome jaukiame prancūziškame restoranėlyje. Ragavome prancūziškos svogūnų sriubos, varlių šlaunelių, sraigių, vaišinomės desertais: crème brûlé, mousse au chocolat, sūriais, kurie Prancūzijoje patiekiami kaip desertai. Pasivaikščiojome po Cité salą, Lotynų kvartalą, aplankėme Monmartrą - Paryžiaus menininkų rajoną. Grožėjomės ant aukščiausios miesto kalvos esančia Šv. Jėzaus širdies bazilika ir nuo jos atsiveriančiais kvapą gniaužančiais miesto vaizdais. Visą dieną praleidome pasakų šalyje - Disneilende.

Mokiniai turėjo progą pabendrauti su Paryžiaus gyventojais. Liuksemburgo soduose prancūziškai kalbino besiilsinčius miestiečius, pateikdami klausimų apie Lietuvą. Teiravosi: ką prancūzai žino apie Lietuvą, ar norėtų apsilankyti mūsų šalyje, kas yra Lietuvos prezidentas, kokios šalys yra Lietuvos kaimynystėje. Šis interviu padėjo įtvirtinti prancūzų šnekamosios kalbos įgūdžius. Prancūzai tikrai daug žino apie Lietuvą ir norėtų joje apsilankyti. Viena kalbinta ponia prisipažino, kad jos seneliai yra išeiviai iš Lietuvos ir pažadėjo atvykti į Lietuvą.

Grįžome namo per Amsterdamą, kuriame aplankėme Vaškinių figūrų muziejų, jame matėme daug įžymių žmonių vaškinių figūrų, fotografavomės, šalia Džeimso Bondo, Princesės Dianos, Amerikos prezidento ir kt., dalyvavome madų šou, dainavome karaoke.

Grįžome pavargę, tačiau pilni gerų emocijų ir įspūdžių.

Dėkoju mokytojoms: lietuvių kalbos mokytojai Linai Pumputienei ir geografijos mokytojai Editai Pumputienei lydėjusioms mus kelionėje.

Prancūzų kalbos mokytoja Virginija Motiejūnaitė

Kelionės praplečia akiratį (2019-04)
© Vilniaus Žygimanto Augusto pagrindinė mokykla. Visos teisės saugomos.